Javorč iz Gorenje vasi

Vzpon proti Javorču

V nadaljevanju vzpona teče pot v glavnem po robu gozda, s travnikov ob poti pa se že odpirajo prvi razgledi proti severu vedno je v ospredju Blegoš, ki ste ga lahko videli že iz Dobravšc, vidimo pa tudi že druge vrhove v Škofjeloškem hribovju, občasno tudi Alpe v ozadju.

Travniki pod kmetijo Bajlar

Dobrih 800 metrov po prečkanju asfaltne ceste nas pot pripelje do travnikov pod kmetijo Bajlar. Po kolovozu se povzpnemo do kmetije in nadaljujemo vzpon levo mimo nje skozi gozd do asfaltne ceste. Preden pot zavije v gozd, si vzemite čas za res čudovit razgled proti severu v lepem vremenu boste videli Julijske Alpe s Triglavom, dele Cerkljanskega in Škofjeloško hribovje ter na desni strani večino Kamniških Alp.

Pogled proti severu - v ospredju Blegoš in sosednji vrhovi, za njimi slovenske Alpe

Od lovske koče na Javorču vas loči slab kilometer hoje po asfaltni cesti. Markacije so v tem delu nekoliko bolj redke na vsakem križišču izberite asfaltno cesto, ki se položno dviga proti desni . Z Javorča se lahko vrnete v Gorenjo vas, lahko pa se spustite proti Žirem in se nato z avtobusom vrnete v Gorenjo vas vozni red boste našli na spletnih straneh občine Žiri.