Ulovka

Na Ulovko z zgornje Zaplane

Cerkev na Zaplani

Precej bolj položna kot vzpon preko smučišča je pot z zgornje Zaplane, ki se začne se pred cerkvijo sv. Urha in Martina v Zaplani, kjer lahko tudi parkirate. Do tod se lahko z avtomobilom pripeljete vsaj z dveh strani:

• Nadaljujete z vožnjo mimo smučišča na Ulovki, na prvem križišču zavijete levo in se po krajšem klancu v nekaj minutah pripeljete do cerkve.
  • Z Vrhnike se odpeljete po stari cesti proti Logatcu. Na vrhu klanca (Cesarski vrh) zavijete desno v smeri Zaplana in se v nekaj minutah pripeljete do spodnje Zaplane (Jerinov grič). Na prvem križišču sredi travnikov zavijete desno (smer Planina, stolp), na vrhu klanca pa levo (smer Zaplana).

Začetek poti

Kažipot pri Šuštarju

Pot na Ulovko se začne takoj za cerkvijo ob strmih apnenčastih skalah. Prvih nekaj metrov poti se boste vzpenjali med gruščem, že kmalu pa pot zavije v gozd in se spremeni v prijazno gozdno pot, ki vas v 10 minutah pripelje do kmetije Šuštar in asfaltne ceste proti Planini.

Pot proti Ulovki

Začetek makadama

Pri Šuštarju se asfaltna cesta konča, kažipot proti stolpu vas usmeri na makadamsko cesto, ki se v začetku malce spusti ob zanimivi ograji na vaši levi, nato pa se začne spet vzpenjati. Po krajšem vzponu zavije makadamska cesta (po kateri poteka tudi markirana pot) ostro desno, vi pa zavijete levo, na ožji makadam, ki se začne hitro vzpenjati.

Makadam, na katerega ste zavili, se bo po prvem vzponu spremenil v kolovoz (no, najbolj trmasti se bodo peljali tudi po kolovozu vse do vrha Ulovke), ki vas bo po krajšem, nekoliko bolj strmem vzponu, pripeljal do zgornje postaje vlečnice in travnikov na vrhu Ulovke.