Sv. Lovrenc nad Postojno

Dostop do Gorenja

Cerkev sv. Lenarta v Gorenju
Izlet na sv. Lovrenc lahko začnete iz Studena, iz Gorenja ali (priporočljivo) od lovske koče za Gorenjem. Dostop do Gorenja je zelo enostaven:
  • Do Postojne se pripeljete po avtocesti ali stari magistralni cesti Ljubljana – Koper.
  • V Postojni sledite najprej znakom za Postojnsko jamo, nato pa znakom za Predjamski grad.
  • Znakom za Predjamski grad sledite vse do vasi Bukovje, kjer namesto levo (proti gradu) zavijete po neoznačeni cesti desno. Takoj za tem križiščem vas čaka še eno križišče, v katerem se držite levo (proti Gorenju), desna cesta pa se spusti v dolino proti Belskemu. Cilja praktično ne morete zgrešiti, saj je vasica Gorenje stalno pred vami.
  • V Gorenju se že pojavijo kažipoti za sv. Lovrenc in lovsko kočo, ki jim začnete slediti.Na začetku Gorenja zavijete ostro levo v vas in se zapeljete skozi vas mimo cerkvice sv. Lenarta (ki naj vam bo vodnik) do makadamske poti.
  • Po nekaj kilometrih vožnje po makadamski poti boste prišli do lovske koče, pri kateri lahko pustite avto in sledite markacijam (ne kažipotu) proti sv. Lovrencu.