Javorč iz Žirov

Zadnji vzpon

Vrh Javorča

Lovska koča na Javorču
Pot do vrha Javorča pelje spet skozi bukov gozd, v katerem boste lahko tu in tam nad sabo opazili rdeče sadeže jerebike. Tik pod vrhom pridete do križišča z drugo gozdno potjo, ki ji ne sledite, temveč se vzpnete naravnost v hrib in po dobrih 100 metrih pridete do vrha. Le nekaj korakov naprej boste prišli do asfaltne ceste, na kateri zavijete desno in prispete do lovske koče, kjer vas poleg hrane in pijače (ob koncu tedna) čaka tudi razgled na Škofjeloško hribovje.

V Žiri se lahko vrnete po isti poti, lahko pa uberete malce drugačno pot čez travnike vrh Javorča ko se od lovske koče vračate proti vrhu, sledite poti, ki levo od ostankov bunkerja vodi naravnost čez travnik. Ta pot vas kmalu pripelje na gozdno pot, po kateri ste se povzpeli na Javorč.

Po travniku desno navzdol

Podoben ovinek lahko naredite pred Žirmi – namesto da bi zavili z gozdne poti na trimsko stezo, lahko gozdni poti sledite do travnika in se nato malo pred kozolcem spustite po travniku desno navzdol do trimske steze, po kateri ste se vzpeli.